آموزش تری دی مکس 2017

این آموزش علاوه بر مباحث طراحی و ریگ کردن کاراکتر که برای انیمیشن سازی کاربرد دارد، مباحث طراحی داخلی و معماری را نیز در سرفصل‌های خود پوشش داده است که باعث شده این دوره ، به یک دوره جامع تبدیل شود،و برای همه افراد کارایی داشته باشد، چه برای کسانی که می‌خواهند با تری دی اس مکس کارهای انیمیشن انجام دهند و چه برای افرادی که می‌خواهند کارهای طراحی داخلی و معماری را با این نرم افزار قدرتمند انجام دهند. مدرس این دوره Aaron F. Ross هستش که با یه نگاه به رزومه او، متوجه کیفیت آموزش این دوره خواهید شد.

  • بدون رتبه بندی
  • (0 بررسی ها)
  • 0 کاربر ثبت نام شده
  • 119000
  • 149000
  • دوره شامل :
  • 11 ساعت فیلم آموزشی به زبان فارسی
  • فایل‌های تمرینی
  • دانلود دوره بصورت یکجا در فایل زیپ
  • دسترسی به تمامی محتوای دوره بلافاصه پس از پرداخت
Tags:
3ds-max 3dMax 3ds-max-2017 تری-دی-مکس تری-دی-اس-مکس



آنچه خواهید آموخت

  • شخصی سازی رابط کاربری و پیش‌فرض‌ها
  • بررسی تنظیمات preferences
  • آشنایی با رابط کاربری
  • حرکت در ویو پورت‌ها و تغییر نما
  • استفاده از کلید‌های میانبر
  • تعیین واحدهای نمایش و واحدهای سیستم
  • دستکاری و تغییر اشیاء
  • انتخاب یک سیستم مختصات
  • انتخاب یک مرکز تبدیل یا جابجایی
  • داپلیکیت یا تکثیر اشیاء از طریق آرایه و کِلون
  • کار با Scene Explorer
  • استفاده از پشته مادیفایر
  • درک مفهوم وابستگی توپولوژی
  • مدلسازی اِسپلاین
  • رندر کردن اسپلاین‌ها
  • مدلسازی پالیگان
  • ترسیم خطوط نقشه ساختمان
  • ویرایش زیر شیء پالیگان
  • مدلسازی سطوح زیر بخش
  • مدلسازی به فرم آزاد
  • یادگیری مفهوم Hierarchyها یا سلسله مراتب
  • لینک کردن اشیاء
  • ارجاع دادن صحنه با اشیاء XREF
  • ایجاد یک target camera یا دوربین هدف
  • ایجاد یک free camera یا دوربین آزاد
  • انیمیشن Keyframe
  • نور پردازی
  • ایجاد نورهای فتومتریک
  • کنترل کردن کیفیت ویوپورت، برای نورها
  • استفاده از موتور رندرگیری ART
  • تغییر شکل و توزیع نور
  • تنظیم کردن شدت و رنگِ نور
  • استفاده از Compact Material Editor
  • استفاده کردن از Slate Material Editor
  • مدیریت متریال‌های صحنه و اسلات‌های نمونه
  • تغییر دادن پارامترهای متریال استاندارد و فیزیکی
  • اختصاص دادن چندین متریال به یک شیء
  • نقشه برداری بافت‌ها
  • انتخاب یک موتور رندر
  • رندر کردن نورهای استاندارد
  • کنترل کردن سایه‌ها در رندر
  • تنظیم گزینه‌های موتور رندر scanline
  • تنظیم گزینه‌های موتور رندر mental ray
  • رندر کردن دنباله‌ای از تصاویر

محتوای دوره

18 فصل | 125 ویدیو | 10h 16m طول دوره
خوش‌آمد گویی و معرفی دوره
پیش نمایش 01:30
نحوه استفاده از فایل‌های تمرینی
پیش نمایش 02:45
دانلود کامل این دوره - پارت اول
750mb
دانلود کامل این دوره - پارت دوم
744mb
دانلود کامل این دوره - پارت سوم
727mb
دانلود کامل این دوره - پارت چهارم
462mb
دانلود کامل این دوره - پارت پنجم
437mb
انتخاب یک workspace
پیش نمایش 02:11
شخصی سازی رابط کاربری و پیش‌فرض‌ها
02:19
بررسی تنظیمات preferences
04:21
استفاده از فولدر‌های پروژه
07:04
آشنایی با رابط کاربری
پیش نمایش 06:09
استفاده از پنل‌های Create و Modify
پیش نمایش 04:26
حرکت در ویو پورت‌ها و تغییر نما
07:21
حرکت، چرخش و تغییر مقیاس با Move و Rotate
07:09
استفاده از کلید‌های میانبر
03:38
تعیین واحدهای نمایش
03:44
تعیین واحدهای سیستم
04:32
نحوه تنظیم مختصات صفحه اصلی
04:00
انتخاب حالت‌های سایه
05:19
پیکربندی ویو پورت‌ها
00:44
شخصی‌ سازی رنگ‌ها و کلیدهای میانبر
04:15
شخصی سازی کلیدهای میانبر
05:17
انتخاب یک سیستم مختصات
05:00
انتخاب یک مرکز تبدیل یا جابجایی
03:53
داپلیکیت یا تکثیر اشیاء از طریق آرایه
پیش نمایش 08:00
داپلیکیت یا تکثیر اشیاء از طریق کِلون
06:18
استفاده از ابزار انتخاب ایزوله و قفل شده
02:40
کار با Scene Explorer
پیش نمایش 03:31
انتخاب کردن از طریق Window Crossing
04:01
گرد‌آوری اشیاء در گروه‌ها
07:09