آموزش برنامه ‌نویسی

زیر مجموعه ها

دوره‌های آموزشی " آموزش برنامه ‌نویسی "

course
  • 65 بخش
  • | 4 فراگیر
  • | تمامی سطوح

در دوره “آموزش اصول برنامه نویسی” فرض بر این گرفته شده که شما هیچ دانشی از برنامه نویسی ندارید و تمامی مطالب از جمله اینکه ما..

  • 48000 69000
  • بدون رتبه بندی

  • (0 رتبه بندی)
آنچه خواهید آموخت
  • برنامه‌ نویسی چیست؟
  • یک زبان برنامه نویسی چیست؟
  • نوشتن سورس کد
  • یادگیری مفاهیم زبان‌های کامپایل شده و تفسیر شده
  • سینتکس یا نحوه نگارش اصلی برنامه نویسی
  • ساخت اولین برنامه شما در جاوا اسکریپت
  • متغییرها و انواع داده
  • دانستن زبان‌های نوع قوی و ضعیف
  • کار با عملگرها
  • استفاده درست از فضای خالی
  • افزودن کامنت به کدها، برای درک انسان
  • نوشتن کُد شرطی
  • کُد نویسی ماژولار
  • نوشتن حلقه‌های تکرار
  • بحث عمیق درباره رشته‌ها
  • کار با آرایه‌ها
  • ورودی و خروجی
  • آشنایی با دیباگ یا اشکال‌زدایی
  • آشنایی با شی‌گرایی
  • مدیریت مموری در زبان‌های مختلف
  • آشنایی با الگوریتم‌ها
  • معرفی چندنخی یا چند‌رشته‌ای
  • بررسی زبان‌های برنامه نویسی مختلف
  • کتابخانه‌ها و فریم‌ وُرک‌ها

course
  • 80 بخش
  • | 0 فراگیر
  • | تمامی سطوح

دوره آموزش برنامه نویسی جاوا به افرادی که قصد یادگیری زبان های برنامه نویسی موبایل مانند اندروید را دارند توصیه میشود. با یا..

  • 42000 58000
  • بدون رتبه بندی

  • (0 رتبه بندی)
آنچه خواهید آموخت
  • آشنایی با تاریخچه جاوا
  • قواعد نگارشی جاوا و کامپایل آن
  • مدیریت حافظه و garbage collection
  • نصب نرم‌افزارهای لازم جهت برنامه نویسی
  • پاس دادن مقادیر به یک کنسول اپلیکیشن
  • سازماندهی کلاس‌های جاوا در پکیج‌ها
  • ساخت یک پروژه جاوا در intelliJIDEA
  • آشنایی با محیط intelliJIDEA
  • نحوه استفاده از داکیومنتیشن‌های جاوا
  • کار با متغییرها (اولیه، عددی، ریاضی، بولین و ...)
  • انواع عملگرها در جاوا
  • کار با اشیاء
  • تبدیل مقادیر اولیه به رشته‌ها
  • مقایسه مقادیر رشته‌ها با یکدیگر
  • تجزیه مقادیر رشته‌ای
  • کار با تاریخ و زمان
  • ساخت یک برنامه ماشین حساب ساده
  • اشکال زدایی و مدیریت خطاها
  • توضیح مفاهیم اِرورهای سینتکسی یا نگارشی و خطای حین اجرا
  • آموزش دیباگ یا اشکال زدایی با IntelliJ IDEA
  • مدیریت خطاها با بلوک های try catch
  • throw یا عبور خطاهای دلخواه
  • توضیح منطق‌های شرطی و دستورات if و else و else if
  • توضیح روش استفاده از switch case
  • توضیح و پیاده‌سازی انواع حلقه‌ها
  • ایجاد کدها با قابلیت استفاده مجدد با استفاده از متدها
  • استفاده از آرایه‌های ساده و 2بعدی
  • مدیریت آرایه‌های قابل تغییر با اینترفیس ِ ArrayList
  • مدیریت داده‌های نامرتب با اینترفیسِ HashMap
  • ایجاد حلقه در مجموعه داده‌ها با استفاده از iteratorها و for each
  • ساخت کلاس‌های دلخواه و کپسوله‌سازی
  • ذخیره‌سازی داده‌ها در فیدها یا متغییرهای نمونه
  • کار با وراثت
  • نحوه ایجاد ساب کلاس‌ و سوپر کلاس و متدهای override
  • ایجاد و پیاده‌سازی اینترفیس‌ها
  • استفاده از کلاس‌ها و متدهای abstract
  • استفاده از کتابخانه‌های رایج جاوا
  • خواندن یک فایل متنی در اینترنت
  • آماده‌سازی یک برنامه جاوا برای گسترش و انتشار
  • ساخت داکیومنت برای برنامه های جاوا با استفاده از ابزار javadoc
  • پکیج کردن کلاس‌های جاوا در یک فایل JAR